Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю

Корчевський, Д. О. (2015) Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). pp. 96-101. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (207kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю. Показано, що інтеграція змісту професійної підготовки є дійовим засобом формування творчої особистості фахівця. З'ясовано, що професійна мотивація як один із найважливіших компонентів пізнавальної функції є вихідною засадою процесу інтеграції змісту професійної підготовки, а інтеграція знань є теоретичною науковою основою для формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтеграція, зміст професійної підготовки, майбутні фахівці комп'ютерного профілю, концептуальні засади
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 13 May 2015 07:29
Last Modified: 22 May 2015 15:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17265

Actions (login required)

View Item View Item