Барбелко, Н. С.
(2015)
Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77).
с. 131-136.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті представлено рівні сформованості міжкультурної толерантності, критерії та
показники. На основі аналізу науково-педагогічної літератури з’ясовано, що міжкультурна
толерантність складається з певних взаємопов’язаних компонентів, зокрема, таких як:
когнітивний, мотиваційно-стимулюючий, емоційно-оціночний, комунікативно-діяльнісний,
особистісно-рефлексивний. В якості критеріїв виділено: пізнавальний, аксіологічний, афективний,
поведінковий, особистісний. Відповідно до критеріїв сформованості міжкультурної толерантності
встановлено рівні (високий, середній, низький) та показники.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |