Барбелко Н. С. (2015) Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 131–136. ISSN 2076-6173.
23.pdf
Завантажити (204kB) | Preview
Анотація
У статті представлено рівні сформованості міжкультурної толерантності, критерії та
показники. На основі аналізу науково-педагогічної літератури з’ясовано, що міжкультурна
толерантність складається з певних взаємопов’язаних компонентів, зокрема, таких як:
когнітивний, мотиваційно-стимулюючий, емоційно-оціночний, комунікативно-діяльнісний,
особистісно-рефлексивний. В якості критеріїв виділено: пізнавальний, аксіологічний, афективний,
поведінковий, особистісний. Відповідно до критеріїв сформованості міжкультурної толерантності
встановлено рівні (високий, середній, низький) та показники.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | міжкультурна толерантність, компонент, критерій, показник, рівень |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 13 Трав 2015 11:51 |
Оновлення: | 22 Трав 2015 15:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17275 |
ДСТУ 8302:2015: | Барбелко Н. С. Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 131–136. |