Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови

Барбелко Н. С. (2015) Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 77. С. 131–136. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 23.pdf]
Preview
Текст
23.pdf

Завантажити (204kB) | Preview

Анотація

У статті представлено рівні сформованості міжкультурної толерантності, критерії та
показники. На основі аналізу науково-педагогічної літератури з’ясовано, що міжкультурна
толерантність складається з певних взаємопов’язаних компонентів, зокрема, таких як:
когнітивний, мотиваційно-стимулюючий, емоційно-оціночний, комунікативно-діяльнісний,
особистісно-рефлексивний. В якості критеріїв виділено: пізнавальний, аксіологічний, афективний,
поведінковий, особистісний. Відповідно до критеріїв сформованості міжкультурної толерантності
встановлено рівні (високий, середній, низький) та показники.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: міжкультурна толерантність, компонент, критерій, показник, рівень
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Трав 2015 11:51
Оновлення: 22 Трав 2015 15:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17275
ДСТУ 8302:2015: Барбелко Н. С. Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2015. № 77. С. 131–136.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу