Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови

Барбелко, Н. С. (2015) Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). pp. 131-136. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (204kB) | Preview

Abstract

У статті представлено рівні сформованості міжкультурної толерантності, критерії та показники. На основі аналізу науково-педагогічної літератури з’ясовано, що міжкультурна толерантність складається з певних взаємопов’язаних компонентів, зокрема, таких як: когнітивний, мотиваційно-стимулюючий, емоційно-оціночний, комунікативно-діяльнісний, особистісно-рефлексивний. В якості критеріїв виділено: пізнавальний, аксіологічний, афективний, поведінковий, особистісний. Відповідно до критеріїв сформованості міжкультурної толерантності встановлено рівні (високий, середній, низький) та показники.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: міжкультурна толерантність, компонент, критерій, показник, рівень
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 13 May 2015 11:51
Last Modified: 22 May 2015 15:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17275

Actions (login required)

View Item View Item