Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку

Загурська І. С. (2010) Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. С. 32–35.

[img]
Preview
Текст
Download (164kB) | Preview

Анотація

У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки творчих здібностей на моральнісно-емоційному рівні. Виділяються та вказуються напрямки подолання кризових моментів у розвитку самооцінки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: самооцінка творчих здібностей, моральнісно-емоційний рівень розвитку самооцінки
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Інна Станіславівна Загурська
Дата подачі: 21 Трав 2015 07:46
Оновлення: 22 Трав 2015 15:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17360

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу