Загурська, І. С. (2010) Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. с. 32-35.
|
Text
Download (164kB) | Перегляд |
Офіційний URL: http://spf.zu.edu.ua
Опис
У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки творчих здібностей на моральнісно-емоційному рівні. Виділяються та вказуються напрямки подолання кризових моментів у розвитку самооцінки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | самооцінка творчих здібностей, моральнісно-емоційний рівень розвитку самооцінки |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач, що депонує: | доцент Інна Загурська |
Дата внесення: | 21 Трав 2015 07:46 |
Останні зміни: | 22 Трав 2015 15:11 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17360 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |