Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку

Загурська, І. С. (2010) Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. с. 32-35.

[img]
Перегляд
Text
Download (164kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://spf.zu.edu.ua

Опис

У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки творчих здібностей на моральнісно-емоційному рівні. Виділяються та вказуються напрямки подолання кризових моментів у розвитку самооцінки.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: самооцінка творчих здібностей, моральнісно-емоційний рівень розвитку самооцінки
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: доцент Інна Загурська
Дата внесення: 21 Трав 2015 07:46
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17360

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу