Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку

Загурська, І. С. (2010) Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. pp. 32-35.

[img]
Preview
Text
Download (164kB) | Preview
Official URL: http://spf.zu.edu.ua

Abstract

У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки творчих здібностей на моральнісно-емоційному рівні. Виділяються та вказуються напрямки подолання кризових моментів у розвитку самооцінки.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: самооцінка творчих здібностей, моральнісно-емоційний рівень розвитку самооцінки
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: доцент Інна Загурська
Date Deposited: 21 May 2015 07:46
Last Modified: 22 May 2015 15:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17360

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics