Маркетингові комунікації як фактор успіху навчального закладу на ринку освітніх послуг

Зінчук, Н. А. (2015) Маркетингові комунікації як фактор успіху навчального закладу на ринку освітніх послуг. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". с. 145-151.

[img]
Перегляд
Text
Download (366kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Ольга Кравчук
Дата внесення: 25 Трав 2015 05:44
Останні зміни: 25 Трав 2015 05:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17438

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу