Маркетингові комунікації як фактор успіху навчального закладу на ринку освітніх послуг

Зінчук Н. А. (2015) Маркетингові комунікації як фактор успіху навчального закладу на ринку освітніх послуг. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". С. 145–151.

[img]
Preview
Текст
Download (366kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Ольга Кравчук
Дата подачі: 25 Трав 2015 05:44
Оновлення: 25 Трав 2015 05:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17438

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу