Глазунова, І. К.
(2015)
Методи навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової організації підготовки.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78).
с. 88-91.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті представлено результати експериментального дослідження методів навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової підготовки. Розглянуто поняття "модуль" як основа модульно-рейтингового навчання студентів та "модульний підхід" як один із видів особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання мистецтва. З’ясовано проблеми застосування цієї організації навчального процесу в інструментальному класі. Обґрунтовано найбільш ефективні методи підготовки студентів на засадах модульності.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |