Методи навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової організації підготовки

Глазунова І. К. (2015) Методи навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової організації підготовки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). С. 88–91. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (255kB) | Preview

Анотація

У статті представлено результати експериментального дослідження методів навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової підготовки. Розглянуто поняття "модуль" як основа модульно-рейтингового навчання студентів та "модульний підхід" як один із видів особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання мистецтва. З’ясовано проблеми застосування цієї організації навчального процесу в інструментальному класі. Обґрунтовано найбільш ефективні методи підготовки студентів на засадах модульності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інструментально-виконавська підготовка, методи педагогічної підтримки, модульно-рейтингова організація навчального процесу
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 26 Трав 2015 08:30
Оновлення: 26 Трав 2015 08:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17499

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу