Особливості маркетингу в сфері туризму

Калініченко О. О. (2015) Особливості маркетингу в сфері туризму. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. С. 49–51.

[img]
Preview
Текст
Download (289kB) | Preview

Анотація

У процесі розвитку ринкових відносин в економіці України туризм став однією із сфер бізнесу, що викликає значну зацікавленість українських підприємців.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, туризм, туристичні послуги
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 26 Трав 2015 20:53
Оновлення: 26 Трав 2015 20:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17503

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу