Особливості маркетингу в сфері туризму

Калініченко, О. О. (2015) Особливості маркетингу в сфері туризму. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. с. 49-51.

[img]
Перегляд
Text
Download (289kB) | Перегляд

Опис

У процесі розвитку ринкових відносин в економіці України туризм став однією із сфер бізнесу, що викликає значну зацікавленість українських підприємців.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, туризм, туристичні послуги
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 26 Трав 2015 20:53
Останні зміни: 26 Трав 2015 20:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17503

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу