Освіта вчителів для роботи в умовах багатомовної освіти в країнах об’єднаної Європи

Першукова, О. О. (2015) Освіта вчителів для роботи в умовах багатомовної освіти в країнах об’єднаної Європи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 148-156. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (323kB) | Preview

Abstract

У статті представлено аналіз зарубіжної наукової літератури з проблеми освітніх можливостей для підготовки вчителів до роботи в умовах багатомовної освіти. Встановлено загальноєвропейські пріоритети в освіті педагогів. Розглянуто різні моделі навчання. З’ясовано особливості підготовки вчителів-філологів для різних технологій формування багатомовності й фахівців із викладання кількох предметів мовного й немовного профілів. Визначено, що залежно від технології формування багатомовності, освіта вчителів має деякі відмінності, але існує й спільна складова. Відмічено існування недоліків у системі підготовки фахівців для багатомовної освіти. Надано рекомендації для української освіти

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: багатомовна освіта, освіта вчителів, технології багатомовної освіти, інтегрований курикулум, європейська інтеграція, загальноєвропейські пріоритети, тенденції розвитку
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 27 May 2015 06:41
Last Modified: 27 May 2015 06:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17523

Actions (login required)

View Item View Item