Першукова, О. О.
(2015)
Освіта вчителів для роботи в умовах багатомовної освіти в країнах об’єднаної Європи.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78).
pp. 148-156.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті представлено аналіз зарубіжної наукової літератури з проблеми освітніх можливостей для підготовки вчителів до роботи в умовах багатомовної освіти. Встановлено загальноєвропейські пріоритети в освіті педагогів. Розглянуто різні моделі навчання. З’ясовано особливості підготовки вчителів-філологів для різних технологій формування багатомовності й фахівців із викладання кількох предметів мовного й немовного профілів. Визначено, що залежно від технології формування багатомовності, освіта вчителів має деякі відмінності, але існує й спільна складова. Відмічено існування недоліків у системі підготовки фахівців для багатомовної освіти. Надано рекомендації для української освіти
Actions (login required)
 |
View Item |