Першукова, О. О.
(2015)
Освіта вчителів для роботи в умовах багатомовної освіти в країнах об’єднаної Європи.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78).
с. 148-156.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті представлено аналіз зарубіжної наукової літератури з проблеми освітніх можливостей для підготовки вчителів до роботи в умовах багатомовної освіти. Встановлено загальноєвропейські пріоритети в освіті педагогів. Розглянуто різні моделі навчання. З’ясовано особливості підготовки вчителів-філологів для різних технологій формування багатомовності й фахівців із викладання кількох предметів мовного й немовного профілів. Визначено, що залежно від технології формування багатомовності, освіта вчителів має деякі відмінності, але існує й спільна складова. Відмічено існування недоліків у системі підготовки фахівців для багатомовної освіти. Надано рекомендації для української освіти
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
багатомовна освіта, освіта вчителів, технології багатомовної освіти, інтегрований курикулум, європейська інтеграція, загальноєвропейські пріоритети, тенденції розвитку |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
27 Трав 2015 06:41 |
Останні зміни: |
27 Трав 2015 06:48 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17523 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |