Освіта вчителів для роботи в умовах багатомовної освіти в країнах об’єднаної Європи

Першукова, О. О. (2015) Освіта вчителів для роботи в умовах багатомовної освіти в країнах об’єднаної Європи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 148-156. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (323kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено аналіз зарубіжної наукової літератури з проблеми освітніх можливостей для підготовки вчителів до роботи в умовах багатомовної освіти. Встановлено загальноєвропейські пріоритети в освіті педагогів. Розглянуто різні моделі навчання. З’ясовано особливості підготовки вчителів-філологів для різних технологій формування багатомовності й фахівців із викладання кількох предметів мовного й немовного профілів. Визначено, що залежно від технології формування багатомовності, освіта вчителів має деякі відмінності, але існує й спільна складова. Відмічено існування недоліків у системі підготовки фахівців для багатомовної освіти. Надано рекомендації для української освіти

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: багатомовна освіта, освіта вчителів, технології багатомовної освіти, інтегрований курикулум, європейська інтеграція, загальноєвропейські пріоритети, тенденції розвитку
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 27 Трав 2015 06:41
Останні зміни: 27 Трав 2015 06:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17523

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу