Фонарюк, О. В. (2015) Технологія підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності в загальноосвітній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 197-202. ISSN 2076-6173
|
Text
Download (265kB) | Preview |
Abstract
У статті подано характеристику сутності та змісту технології підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності. Визначено базові змістові характеристики зазначеної підготовки. Виокремлено компоненти технології – актуалізаційний, змістово-діяльнісний та оцінно-результативний і обґрунтовано їх взаємозв’язок та взаємозумовленість
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | У статті подано характеристику сутності та змісту технології підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності. Визначено базові змістові характеристики зазначеної підготовки. Виокремлено компоненти технології – актуалізаційний, змістово-діяльнісний та оцінно-результативний і обґрунтовано їх взаємозв’язок та взаємозумовленість |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry |
Depositing User: | Руслана Іщук |
Date Deposited: | 27 May 2015 11:54 |
Last Modified: | 27 May 2015 12:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17532 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |