Технологія підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності в загальноосвітній школі

Фонарюк, О. В. (2015) Технологія підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності в загальноосвітній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 197-202. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (265kB) | Preview

Abstract

У статті подано характеристику сутності та змісту технології підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності. Визначено базові змістові характеристики зазначеної підготовки. Виокремлено компоненти технології – актуалізаційний, змістово-діяльнісний та оцінно-результативний і обґрунтовано їх взаємозв’язок та взаємозумовленість

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: У статті подано характеристику сутності та змісту технології підготовки майбутніх учителів математики до конструктивно-проектувальної діяльності. Визначено базові змістові характеристики зазначеної підготовки. Виокремлено компоненти технології – актуалізаційний, змістово-діяльнісний та оцінно-результативний і обґрунтовано їх взаємозв’язок та взаємозумовленість
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 27 May 2015 11:54
Last Modified: 27 May 2015 12:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17532

Actions (login required)

View Item View Item