Мосіюк, О. О.
(2015)
Структура готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78).
с. 219-224.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто питання структури готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності. Проаналізовано різні підходи до визначення терміну "готовність" у психолого-педагогічних науках, запропоновано означення поняття "готовність майбутнього учителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності". Обґрунтовано структуру такої готовності як органічного об’єднання таких компонентів, як: мотиваційного, особистісно-вольового, операційного і рефлексивного. Подано їх характеристику. Запропоновано подальші напрями досліджень
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |