Структура готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності

Мосіюк, О. О. (2015) Структура готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 219-224. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (266kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто питання структури готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності. Проаналізовано різні підходи до визначення терміну "готовність" у психолого-педагогічних науках, запропоновано означення поняття "готовність майбутнього учителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності". Обґрунтовано структуру такої готовності як органічного об’єднання таких компонентів, як: мотиваційного, особистісно-вольового, операційного і рефлексивного. Подано їх характеристику. Запропоновано подальші напрями досліджень

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: готовність, готовність майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності, мотиваційний, особистісно-вольовий, операційний і рефлексивний компоненти
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 28 Трав 2015 06:43
Останні зміни: 31 Серп 2016 19:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17536

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу