Структура готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності

Мосіюк О. О. (2015) Структура готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). С. 219–224. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (266kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто питання структури готовності майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності. Проаналізовано різні підходи до визначення терміну "готовність" у психолого-педагогічних науках, запропоновано означення поняття "готовність майбутнього учителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності". Обґрунтовано структуру такої готовності як органічного об’єднання таких компонентів, як: мотиваційного, особистісно-вольового, операційного і рефлексивного. Подано їх характеристику. Запропоновано подальші напрями досліджень

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: готовність, готовність майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідницької діяльності, мотиваційний, особистісно-вольовий, операційний і рефлексивний компоненти
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 28 Трав 2015 06:43
Оновлення: 31 Серп 2016 19:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17536

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу