Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями

Петрович О. Б. (2015) Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). С. 230–236. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (283kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено розв’язанню проблеми формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими школярами. Визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів-філологів до організації та проведення позакласної роботи з обдарованими старшокласниками в загальноосвітній школі. Схарактеризовані педагогічні умови забезпечують успішність упровадження поетапної методики формування означеного феномена

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійно-практична підготовка, обдарована особистість, креативне освітнє середовище, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, інноваційні технології
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 28 Трав 2015 06:51
Оновлення: 28 Трав 2015 06:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17539

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу