Петрович, О. Б.
(2015)
Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78).
с. 230-236.
ISSN 2076-6173
Опис
Статтю присвячено розв’язанню проблеми формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими школярами. Визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів-філологів до організації та проведення позакласної роботи з обдарованими старшокласниками в загальноосвітній школі. Схарактеризовані педагогічні умови забезпечують успішність упровадження поетапної методики формування означеного феномена
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |