Лексична компетентність молодшого школяра у сучасній початковій освіті

Сіранчук, Н. М. (2014) Лексична компетентність молодшого школяра у сучасній початковій освіті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (79). pp. 129-133. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (296kB) | Preview

Abstract

У статті визначено та науково обґрунтовано зміст поняття "лексична компетентність молодшого школяра", розкрито зміст мотиваційної, когнітивної, практичної, рефлексивної та поведінкової лексичних діяльностей дітей молодшого шкільного віку. Поняття "лексичної компетентності молодшого школяра" значно ширше за поняття ''знання'', ''уміння'' та ''навички'' з лексики, оскільки концентрує у собі спрямованість особистості (мотивацію, ціннісні орієнтири та ін.), її здатність долати стереотипи, передбачати мовленнєві ситуації, гнучкість мислення; характер – самостійність, цілеспрямованість, вольові якості. Лексичну компетентність молодшого школяра розглянуто як одну з інтегрувальних якостей особистості учня, яка дає змогу свідомо і творчо визначити і здійснювати власне життя, розвивати свою індивідуальність, досягати успішної, оптимальної життєдіяльності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: лексична компетентність молодшого школяра, мотиваційна лексична діяльність, когнітивна лексична діяльність, практична лексична діяльність, рефлексивна лексична діяльність, поведінкова лексична діяльність
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 04 Jun 2015 06:40
Last Modified: 04 Jun 2015 06:46
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17614

Actions (login required)

View Item View Item