Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.)

Климова, К. Я., ed. (2015) Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.). ЖДУ ім. І. Франка, ЖДУ ім. І. Франка.

[img]
Preview
Text
Download (2MB) | Preview

Abstract

У збірнику вміщено статті, присвячені проблемам риторичної підготовки педагогів в Україні, висвітлено інноваційні технології навчання риторики у ВНЗ та школі. Статті відомих українських науковців, викладачів, учителів-словесників та студентів, які проводять наукові дослідження у риторичній, літературознавчій та лінгводидактичній площинах, свідчать про актуальність риторизації вітчизняної освіти. Матеріали книги цікаві для викладачів-філологів, вчителів, студентів педагогічних спеціальностей ВНЗ та всіх, хто не байдужий до українського слова та мистецтва красномовства.

Item Type: Book
Uncontrolled Keywords: У збірнику вміщено статті, присвячені проблемам риторичної підготовки педагогів в Україні, висвітлено інноваційні технології навчання риторики у ВНЗ та школі. Статті відомих українських науковців, викладачів, учителів-словесників та студентів, які проводять наукові дослідження у риторичній, літературознавчій та лінгводидактичній площинах, свідчать про актуальність риторизації вітчизняної освіти. Матеріали книги цікаві для викладачів-філологів, вчителів, студентів педагогічних спеціальностей ВНЗ та всіх, хто не байдужий до українського слова та мистецтва красномовства.
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: Ст. лаб. Н.І. Бєлова
Date Deposited: 08 Jun 2015 22:55
Last Modified: 08 Jun 2015 22:55
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17718

Actions (login required)

View Item View Item