Синестезія й естетичний досвід людини у контексті художньо-творчої та художньо-рецептивної діяльності: релаксаційний, компенсаторний, терапевтичний моменти

Дудар О. П. (2015) Синестезія й естетичний досвід людини у контексті художньо-творчої та художньо-рецептивної діяльності: релаксаційний, компенсаторний, терапевтичний моменти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). С. 3–8. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (287kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто зв'язок синестезії та арт-пратики, який здійснюється завдяки художньо-творчій діяльності людини чи осмисленому сприйняттю мистецьких інновацій. Звернуто увагу на цінність естетичного досвіду для носія синестезії (синестета). Вказано на релаксаційний, компенсаторний, терапевтичний моменти залучення синестета до художньо-творчої діяльності. Досліджено потенціал арт-педагогіки і музикотерапії як напрямів сучасної арт-практики. Особливу увагу приділено питанню розвитку здатності до синестезії через залучення у дитячому віці до естетичної діяльності, насамперед художньої творчості. Окреслено значення інтеграції музики та кольору при естетичному вихованні як засобу гармонічного розвитку особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: синестезія, художньо-творча діяльність, компенсаторна функція мистецтва, релаксаційна функція мистецтва, терапевтична функція мистецтва, арт-практика, арт-педагогіка, кольоромузика, музикотерапія, арт-терапія.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BJ Етика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 18 Черв 2015 07:39
Оновлення: 04 Жовт 2016 14:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17821

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу