Дудар, О. П.
(2015)
Синестезія й естетичний досвід людини у контексті художньо-творчої та художньо-рецептивної діяльності: релаксаційний, компенсаторний, терапевтичний моменти.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80).
с. 3-8.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто зв'язок синестезії та арт-пратики, який здійснюється завдяки художньо-творчій діяльності людини чи осмисленому сприйняттю мистецьких інновацій. Звернуто увагу на цінність естетичного досвіду для носія синестезії (синестета). Вказано на релаксаційний, компенсаторний, терапевтичний моменти залучення синестета до художньо-творчої діяльності. Досліджено потенціал арт-педагогіки і музикотерапії як напрямів сучасної арт-практики. Особливу увагу приділено питанню розвитку здатності до синестезії через залучення у дитячому віці до естетичної діяльності, насамперед художньої творчості. Окреслено значення інтеграції музики та кольору при естетичному вихованні як засобу гармонічного розвитку особистості.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
синестезія, художньо-творча діяльність, компенсаторна функція мистецтва, релаксаційна функція мистецтва, терапевтична функція мистецтва, арт-практика, арт-педагогіка, кольоромузика, музикотерапія, арт-терапія. |
Теми: |
B Філософія. Психологія. Релігія > BJ Етика |
Підрозділи: |
Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
18 Черв 2015 07:39 |
Останні зміни: |
04 Жов 2016 14:11 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17821 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |