Використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування німецькою мовою

Кирильчук, О. Б. (2015) Використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування німецькою мовою. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). pp. 152-156. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (258kB) | Preview

Abstract

У статті представлено дослідження проблеми використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування студентів у процесі вивчення німецької мови. Обґрунтовано ситуативну доречність переконливої аргументації, що визначається як відповідність форми і змісту умовам комунікативної або мовленнєвої ситуації. Наведено приклади аргументативної чи риторичної ситуації, мовленнєві кліше переконливої аргументації для виконання аргументативних ролей співрозмовників у процесі персуазивного діалогу. З’ясовано прагматичні чинники: комунікативний самоконтроль, комунікативна адаптивність, комунікативна сумісність для системи формування вмінь та навичок переконливої аргументації в іншомовному спілкуванні. Автором досліджено власну систему роботи через інтерактивні форми, створивши алгоритм комунікативно-діяльнісного процесу технології переконливої аргументації

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: переконлива аргументація, аргументативні ситуації, персуазивний діалог, іншомовне спілкування, комунікативно-діяльнісний процес
Subjects: P Language and Literature > PD Germanic languages
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 22 Jun 2015 12:25
Last Modified: 22 Jun 2015 12:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17885

Actions (login required)

View Item View Item