Романюк С. К.
(2015)
Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80).
С. 182–185.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті розглянуто особливості функціонування вербальних та невербальних засобів реалізації стратегій впливу на свідомість і підсвідомість адресата в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження є рекламні тексти американського журналу ″The New Yorker″ за 1925-2010 рр. Застосовано системно-функціональний, контекстуальний та семантико-стилістичний методи дослідження. Визначено, що у процесі розвитку американського комерційного журнального рекламного дискурсу виникають нові стратегії впливу на споживача, які реалізуються за допомогою різноманітних вербальних та невербальних засобів, котрі слугують вирішальним чинником у досягненні комунікативно-прагматичної мети досліджуваного дискурсу.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |