Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі

Романюк С. К. (2015) Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). С. 182–185. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (264kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості функціонування вербальних та невербальних засобів реалізації стратегій впливу на свідомість і підсвідомість адресата в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження є рекламні тексти американського журналу ″The New Yorker″ за 1925-2010 рр. Застосовано системно-функціональний, контекстуальний та семантико-стилістичний методи дослідження. Визначено, що у процесі розвитку американського комерційного журнального рекламного дискурсу виникають нові стратегії впливу на споживача, які реалізуються за допомогою різноманітних вербальних та невербальних засобів, котрі слугують вирішальним чинником у досягненні комунікативно-прагматичної мети досліджуваного дискурсу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: американський комерційний журнальний рекламний дискурс, стратегії впливу, вербальні та невербальні засоби
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 22 Черв 2015 13:09
Оновлення: 22 Черв 2015 13:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17896

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу