Романюк С. К. (2015) Засоби реалізації стратегій впливу в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). С. 182–185. ISSN 2076-6173.
38.pdf
Завантажити (264kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості функціонування вербальних та невербальних засобів реалізації стратегій впливу на свідомість і підсвідомість адресата в американському комерційному журнальному рекламному дискурсі. Матеріалом дослідження є рекламні тексти американського журналу ″The New Yorker″ за 1925-2010 рр. Застосовано системно-функціональний, контекстуальний та семантико-стилістичний методи дослідження. Визначено, що у процесі розвитку американського комерційного журнального рекламного дискурсу виникають нові стратегії впливу на споживача, які реалізуються за допомогою різноманітних вербальних та невербальних засобів, котрі слугують вирішальним чинником у досягненні комунікативно-прагматичної мети досліджуваного дискурсу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | американський комерційний журнальний рекламний дискурс, стратегії впливу, вербальні та невербальні засоби |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Черв 2015 13:09 |
Оновлення: | 22 Черв 2015 13:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17896 |