Особливості використання віртуальних практичних інтерактивних засобів у процесі навчання фізики

Петровська, Т. Л., Карплюк, С. О. (2014) Особливості використання віртуальних практичних інтерактивних засобів у процесі навчання фізики. Збірник матеріалів II всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2014». с. 58-62.

[img]
Перегляд
Text
Download (2MB) | Перегляд

Опис

На сьогоднішній день розвиток інформаційних технологій не зупиняє своїх обертів. Набувають попиту серед освітян новітні технічні та інформаційні засоби, що підвищують рівень оволодіння та оперування навчальним матеріалом та розширюють кількісний склад методів навчання. Тому аби якнайшвидше досягнути активності від учнів у пізнавальній діяльності, збільшити якісний показник рівня емоційності сприймання навчального матеріалу й розвинути творче мислення під час пошуку рішення задач з середнім та високим рівнем складності, необхідно активно користуватися різноманітними технічними засобами під час проведення уроків у загальноосвітніх навчальних закладах.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата внесення: 21 Лип 2015 12:14
Останні зміни: 24 Груд 2017 20:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18205

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу