Вплив маркетингу на повсякденне життя людей

Свінціцький, В. (2015) Вплив маркетингу на повсякденне життя людей. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 85-87.

[img]
Перегляд
Text
Download (200kB) | Перегляд

Опис

В наш час ефективний маркетинг став не просто інструментом, яким організації можуть забезпечити підвищення обсягів реалізації продукції, він став фактором успіху організації в конкурентній боротьбі за споживача на ринку. Тому переважна більшість підприємств, пізнаючи переваги застосування маркетингу в процесі виробництва та просуванні товару, впроваджують концепцію маркетингу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, реклама, бренд
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 27 Лип 2015 12:06
Останні зміни: 27 Лип 2015 12:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18248

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу