Вплив маркетингу на повсякденне життя людей

Свінціцький В. (2015) Вплив маркетингу на повсякденне життя людей. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». С. 85–87.

[img]
Preview
Текст
Download (200kB) | Preview

Анотація

В наш час ефективний маркетинг став не просто інструментом, яким організації можуть забезпечити підвищення обсягів реалізації продукції, він став фактором успіху організації в конкурентній боротьбі за споживача на ринку. Тому переважна більшість підприємств, пізнаючи переваги застосування маркетингу в процесі виробництва та просуванні товару, впроваджують концепцію маркетингу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, реклама, бренд
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 27 Лип 2015 12:06
Оновлення: 27 Лип 2015 12:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18248

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу