Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження

Майгун А. (2015) Оцінка конкурентоспроможності підприємства як складова маркетингового дослідження. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». С. 22–24.

[img]
Preview
Текст
Download (286kB) | Preview

Анотація

Важливим атрибутом ринкової економіки є конкуренція. Сам ринок, механізм його дії не може нормально існувати без розвинутих форм конкуренції. Як слушно стверджував відомий англійський економіст Ф. Хайєк, «суспільства, які покладаються на конкуренцію, успішніше за інших досягають своєї мети ».

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: конкурентоспроможність, підприємство, маркетингове дослідження
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 27 Лип 2015 12:08
Оновлення: 27 Лип 2015 12:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18250

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу