Якса, Н. В. (2005) Полікультурний зміст педагогічної підготовки майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 270-274.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (132kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглянуто сучасні підходи у педагогічній літературі щодо підготовки майбутніх учителів до полікультурної міжособистісної взаємодії. Проаналізовано основні складові професійної підготовки: мотиваційно-цільовий, змістово-операційний, результативний.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач, що депонує: | І.М. Гінгін |
Дата внесення: | 04 Лист 2008 10:26 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 17:14 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1840 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |