Якса Н. В. (2005) Полікультурний зміст педагогічної підготовки майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 270–274.
Preview
05yanvmv.pdf
Завантажити (132kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто сучасні підходи у педагогічній літературі щодо підготовки майбутніх учителів до полікультурної міжособистісної взаємодії. Проаналізовано основні складові професійної підготовки: мотиваційно-цільовий, змістово-операційний, результативний.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | І.М. Гінгін |
Дата подачі: | 04 Лист 2008 10:26 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 17:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1840 |