Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Полікультурний зміст педагогічної підготовки майбутнього вчителя

Якса Н. В. (2005) Полікультурний зміст педагогічної підготовки майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 270–274.

[thumbnail of 05yanvmv.pdf]
Preview
PDF
05yanvmv.pdf

Завантажити (132kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто сучасні підходи у педагогічній літературі щодо підготовки майбутніх учителів до полікультурної міжособистісної взаємодії. Проаналізовано основні складові професійної підготовки: мотиваційно-цільовий, змістово-операційний, результативний.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: І.М. Гінгін
Дата подачі: 04 Лист 2008 10:26
Оновлення: 14 Серп 2015 17:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1840
ДСТУ 8302:2015: Якса Н. В. Полікультурний зміст педагогічної підготовки майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 25. С. 270–274.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу