Якса, Н. В. (2005) Полікультурний зміст педагогічної підготовки майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 270-274.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (132kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто сучасні підходи у педагогічній літературі щодо підготовки майбутніх учителів до полікультурної міжособистісної взаємодії. Проаналізовано основні складові професійної підготовки: мотиваційно-цільовий, змістово-операційний, результативний.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Depositing User: | І.М. Гінгін |
Date Deposited: | 04 Nov 2008 10:26 |
Last Modified: | 14 Aug 2015 17:14 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1840 |
Actions (login required)
View Item |