Тарнопольський О. Б., Кухаренко А. А.
(2015)
Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)).
С. 24–28.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті розглянуто можливості створення оптимальних умов для викладання у виші другої іноземної
мови (іспанської) через зіставлення з першою відомою студентам іноземною мовою (англійською), яка
грає головну роль для засвоєння нової мовної системи. Надано результати педагогічного порівняння двох
мовних систем на рівнях фонетики, граматики та лексики з точки зору можливостей позитивного та
негативного мовного переносу в навчальному процесі.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
перша іноземна мова (англійська), друга іноземна мова (іспанська),
навчання другої іноземної мови у виші, педагогічне зіставлення двох мовних систем,
позитивний та негативний мовний перенос |
Класифікатор: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
23 Вер 2015 07:07 |
Оновлення: |
23 Вер 2015 07:13 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18607 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |