Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної

Тарнопольський, О. Б., Кухаренко, А. А. (2015) Педагогічне зіставлення мовних систем іспанської та англійської мов як лінгвістичне підґрунтя навчання у виші іспанської мови як другої іноземної на основі англійської як першої іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 24-28. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (577kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто можливості створення оптимальних умов для викладання у виші другої іноземної мови (іспанської) через зіставлення з першою відомою студентам іноземною мовою (англійською), яка грає головну роль для засвоєння нової мовної системи. Надано результати педагогічного порівняння двох мовних систем на рівнях фонетики, граматики та лексики з точки зору можливостей позитивного та негативного мовного переносу в навчальному процесі.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: перша іноземна мова (англійська), друга іноземна мова (іспанська), навчання другої іноземної мови у виші, педагогічне зіставлення двох мовних систем, позитивний та негативний мовний перенос
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Вер 2015 07:07
Останні зміни: 23 Вер 2015 07:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18607

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу