Глазунова, Т. В., Глазунов, М. С.
(2015)
Навчання англомовного писемного мовлення: психологічний аспект.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)).
с. 60-64.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто навчання англомовного писемного мовлення та можливості його оптимізації
шляхом урахування таких психофізіологічних факторів, як латеральна асиметрія головного мозку та
провідна сенсорна система сприйняття. Виявлено особливості навчання іноземної мови, пов’язані з
домінуванням кожної із півкуль головного мозку. Розглянуто етапи навчання писемного мовлення на 1
курсі мовного ВНЗ і вправи, спрямовані на розвиток мовленнєвих умінь та навичок, а також на
активізацію роботи обох півкуль головного мозку.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |