Навчання англомовного писемного мовлення: психологічний аспект

Глазунова Т. В., Глазунов М. С. (2015) Навчання англомовного писемного мовлення: психологічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). С. 60–64. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (785kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто навчання англомовного писемного мовлення та можливості його оптимізації шляхом урахування таких психофізіологічних факторів, як латеральна асиметрія головного мозку та провідна сенсорна система сприйняття. Виявлено особливості навчання іноземної мови, пов’язані з домінуванням кожної із півкуль головного мозку. Розглянуто етапи навчання писемного мовлення на 1 курсі мовного ВНЗ і вправи, спрямовані на розвиток мовленнєвих умінь та навичок, а також на активізацію роботи обох півкуль головного мозку.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: писемне мовлення, латеральна асиметрія головного мозку, мовленнєві навички та уміння
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 23 Вер 2015 08:08
Оновлення: 23 Вер 2015 08:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18613

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу