Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін у контексті сучасних вимог професійної освіти

Пахальчук, Н. О. (2005) Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін у контексті сучасних вимог професійної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 222-226.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (183kB) | Preview

Abstract

Автор статті презентує результати пілотажного дослідження розуміння майбутніми учителями поняття "інтеграція".

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: О.А. Халімончук
Date Deposited: 11 Nov 2008 09:40
Last Modified: 14 Aug 2015 17:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1862

Actions (login required)

View Item View Item