Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін у контексті сучасних вимог професійної освіти

Пахальчук Н. О. (2005) Проблема готовності майбутніх учителів початкових класів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін у контексті сучасних вимог професійної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). С. 222–226.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (183kB) | Preview

Анотація

Автор статті презентує результати пілотажного дослідження розуміння майбутніми учителями поняття "інтеграція".

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: О.А. Халімончук
Дата подачі: 11 Лист 2008 09:40
Оновлення: 14 Серп 2015 17:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1862

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу