Cутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей

Литньова, І. Ф. (2015) Cутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). с. 150-153. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (556kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано шляхи вдосконалення та підвищення якості системи освіти у вищих навчальних закладах України. Обґрунтовано необхідність використання сучасних технологій, нових механізмів і методів управління в освітній галузі. Автором акцентовано увагу на важливості забезпечення впровадження моніторингу якості в процес підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Визначено сутність та зміст моніторингу якості освіти майбутніх фахівців. Дано визначення поняття ''моніторинг''. У статті розглянуто зміст моніторингу в різних галузях науки. Доведено, що використання моніторингу є основним інструментом оцінки ефективності процесу підготовки та передбачення подальших кроків до її підвищення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: моніторинг, зміст моніторингу, якість освіти, професійна підготовка, вчителі філологічних спеціальностей
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 23 Вер 2015 10:13
Останні зміни: 23 Вер 2015 10:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18631

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу