Литньова, І. Ф.
(2015)
Cутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх
учителів філологічних спеціальностей.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)).
с. 150-153.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті проаналізовано шляхи вдосконалення та підвищення якості системи освіти у вищих
навчальних закладах України. Обґрунтовано необхідність використання сучасних технологій, нових
механізмів і методів управління в освітній галузі. Автором акцентовано увагу на важливості
забезпечення впровадження моніторингу якості в процес підготовки майбутніх учителів філологічних
спеціальностей. Визначено сутність та зміст моніторингу якості освіти майбутніх фахівців. Дано
визначення поняття ''моніторинг''. У статті розглянуто зміст моніторингу в різних галузях науки.
Доведено, що використання моніторингу є основним інструментом оцінки ефективності процесу
підготовки та передбачення подальших кроків до її підвищення.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |