Cутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей

Литньова, І. Ф. (2015) Cутність та зміст моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 150-153. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (556kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано шляхи вдосконалення та підвищення якості системи освіти у вищих навчальних закладах України. Обґрунтовано необхідність використання сучасних технологій, нових механізмів і методів управління в освітній галузі. Автором акцентовано увагу на важливості забезпечення впровадження моніторингу якості в процес підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Визначено сутність та зміст моніторингу якості освіти майбутніх фахівців. Дано визначення поняття ''моніторинг''. У статті розглянуто зміст моніторингу в різних галузях науки. Доведено, що використання моніторингу є основним інструментом оцінки ефективності процесу підготовки та передбачення подальших кроків до її підвищення.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: моніторинг, зміст моніторингу, якість освіти, професійна підготовка, вчителі філологічних спеціальностей
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 23 Sep 2015 10:13
Last Modified: 23 Sep 2015 10:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18631

Actions (login required)

View Item View Item