Павленко, В. В. (2014) Роль підручника у розвитку креативності молодших школярів. Українська полоністика (11). с. 255-263. ISSN 2220-4555
|
Text
Download (603kB) | Перегляд |
Опис
У статті виділені функції підручника: інформаційна, розвивальна, виховна та мотиваційна. Зроблено спробу проаналізувати розвивальну функцію підручників для початкового навчання. Охарактеризовано представлені в підручниках завдання, спрямовані на розвиток уваги, мислення, пам'яті та креативності молодших школярів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач, що депонує: | Руслана Іщук |
Дата внесення: | 07 Жов 2015 09:07 |
Останні зміни: | 07 Бер 2016 01:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18731 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |