Павленко В. В. (2014) Роль підручника у розвитку креативності молодших школярів. Українська полоністика. № 11. С. 255–263. ISSN 2220-4555.
Preview
31.pdf
Завантажити (603kB) | Preview
Анотація
У статті виділені функції підручника: інформаційна, розвивальна, виховна та мотиваційна. Зроблено спробу проаналізувати розвивальну функцію підручників для початкового навчання. Охарактеризовано представлені в підручниках завдання, спрямовані на розвиток уваги, мислення, пам'яті та креативності молодших школярів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 07 Жовт 2015 09:07 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:03 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18731 |
ДСТУ 8302:2015: | Павленко В. В. Роль підручника у розвитку креативності молодших школярів. Українська полоністика. 2014. № 11. С. 255–263. |