Усата О. Ю. (2013) Технологія підготовки майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання. Документ для обговорення. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
|
Текст
Download (5MB) | Preview |
Анотація
У період оновлення всіх аспектів життєдіяльності суспільства об’єктивний рівень професійної підготовки майбутнього вчителя інформатики визначається сформованістю його професійних і особистісних якостей і, зокрема, готовністю до впровадження особистісно орієнтованих технологій та дотримання принципів гуманістичної освіти. Аналіз наукових джерел, в тому числі й педагогічних досліджень, дають можливість стверджувати, що недостатньо теоретично і методично дослідженим залишається такий аспект, як підготовка майбутніх учителів інформатики до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання.
Тип ресурсу: | Звіт (Документ для обговорення) |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Дата подачі: | 09 Жовт 2015 13:33 |
Оновлення: | 09 Жовт 2015 13:33 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18763 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |