Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу

Іваненко І. В. (2015) Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації.

[img]
Preview
Текст
Download (222kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Unnamed user with email natali_i92@ukr.net
Дата подачі: 28 Жовт 2015 16:21
Оновлення: 28 Жовт 2015 16:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18937

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу