Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу

Іваненко І. В. (2015) Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації..

[thumbnail of Іваненко І.В..pdf]
Preview
Текст
Іваненко І.В..pdf

Завантажити (222kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Unnamed user with email natali_i92@ukr.net
Дата подачі: 28 Жовт 2015 16:21
Оновлення: 28 Жовт 2015 16:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18937
ДСТУ 8302:2015: Іваненко І. В. Вплив гендерного параметра адресата реклами на етикетизацію англомовного рекламного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації. 2015..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу