Вербальні та невербальні особливості слоганів проспектів американських вищих навчальних закладів

Омельченко, М. В. (2015) Вербальні та невербальні особливості слоганів проспектів американських вищих навчальних закладів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації.

[img]
Перегляд
Text
Download (190kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with email natali_i92@ukr.net
Дата внесення: 02 Лист 2015 07:58
Останні зміни: 02 Лист 2015 08:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19034

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу