Вербальні та невербальні особливості слоганів проспектів американських вищих навчальних закладів

Омельченко М. В. (2015) Вербальні та невербальні особливості слоганів проспектів американських вищих навчальних закладів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації.

[img]
Preview
Текст
Download (190kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Unnamed user with email natali_i92@ukr.net
Дата подачі: 02 Лист 2015 07:58
Оновлення: 02 Лист 2015 08:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19034

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу